Tradycyjne Kartki Świąteczne

Tradycyjne Kartki Świąteczne

W dobie cyfryzacji i rozwijającego się internetu, często pada pytanie, jaki jest sens wysyłania tradycyjnych kartek świątecznych. Pytanie to jest szczególnie uzasadnione w odniesieniu do kartek biznesowych. Często przecież trzeba ich wysłać setki, aby dotarły do wszystkich obecnych i potencjalnych klientów oraz partnerów biznesowych. 

Jednak jeśli zastanowimy się jaką rolę pełni tradycyjna kartka świąteczna, sprawa nie jest już taka oczywista.

1. Kartka świąteczna wysłana w tradycyjny sposób to jednoznaczny komunikat "Ktoś o mnie pamięta". Klient, który sobie to uświadomi, chętniej będzie kontynuował z nami współpracę. Tradycyjna kartka świąteczna jest więc niezwykle istotnym elementem w podtrzymywaniu dobrych relacji nie tylko z klientami, ale także z innymi partnerami biznesowymi, zaprzyjaźnionymi firmami, a nawet konkurencją. 

2. Wysyłanie tradycyjnych kartek świątecznych to inwestycja w wizerunek firmy. Świadczy o poważnym podejściu do klienta i o zaangażowaniu. Wpływa to bezpośrednio na prestiż firmy. Tego nie da nam NIGDY kartka wysłana drogą elektroniczną. 

3. Kartki świąteczne biznesowe najczęściej zawierają logo i nazwę firmy, która je wysyła. Stanowią tym samym element promocji naszej marki, tam gdzie jest to najbardziej pożądane, czyli u naszych obecnych i potencjalnych klientów.

Biznesowe kartki świąteczne wysyłane w tradycyjny sposób powinny być stałym elementem przedświątecznych przygotowań w każdej poważnie  myślącej firmie. Oprócz miłego gestu czy ocieplenia wizerunku, firma może zyskać dzięki nim coś jeszcze - sukces biznesowy. Warto poświęcić trochę naszego przedświątecznego czasu, a poniesiony wysiłek niewątpliwie zwróci się nam z nawiązką.